Donderdag 3 maart was er taart op de Kinderafdeling van het Rode Kruis Ziekenhuis. Reden was dat de samenwerking tussen de kinderthuiszorg en het kinderbrandwondencentrum het afgelopen jaar is verbeterd.

De thuiszorg voor onze brandwondenpatiëntjes is nu sneller en vooral beter geregeld. Er vindt veel overleg plaats over de juiste behandeling en de verzorging van brandwonden in de thuissituatie. Door de korte lijnen die zijn ontstaan is de brandwondenzorg voor het kind (en hun gezin) verbeterd.

De taart wordt aangesneden door Bo de Bever (mascotte van het kinderbrandwondencentrum) en Bibi (mascotte van de kinderthuiszorg).

Meer nieuws

Hugo Keuzenkamp in raad van bestuur RKZ

Hugo Keuzenkamp is per 1 maart 2021 lid van de raad van bestuur van ons ziekenhuis. Samen met voorzitter Peter van Barneveld geeft hij leiding aan de vernieuwing van het RKZ. Met die vernieuwing...

Lees meer

Een kaartje voor de zorg!

ZorgkaartNederland en Omapost slaan de handen ineen voor een positief gebaar naar de zorg. Vanaf vandaag, Nationale Complimentendag, kan iedereen gratis een kaartje sturen naar zijn arts,...

Lees meer