In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Een kaartje voor de zorg!
ZorgkaartNederland en Omapost slaan de handen ineen voor een positief gebaar naar de zorg. Vanaf vandaag, Nationale Complimentendag, kan iedereen gratis een kaartje sturen naar zijn arts, verpleeghuis of andere zorgverlener. ZorgkaartNederland is een keuzewebsite...
’Steeds meer gevoelens van eenzaamheid, angst en uitputting’
De emotionele gevolgen van de coronacrisis zijn enorm: Nederlanders zijn depressief, eenzaam, angstig en uitgeput. Uit de eerste hand ziet geestelijk verzorger Dave Wijker dat gebeuren vanuit het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk. „Gezondheid is nu het belangrijkste...
‘Zorg voor afleiding’, horen rokers op de rookstoppoli
Op de rookstoppoli in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk helpen twee coaches per jaar ongeveer 440 verstokte rokers. Na één week is 95 procent gestopt. Maar dat telt niet. Na een jaar is de helft nog steeds gestopt, vertelt longarts en antirookactivist Pauline...




