In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Parkeerplaats vol? Hier kunt u uw auto kwijt

Als het regent, is de parkeerplaats tegenover het ziekenhuis vaak al vroeg op de dag vol. Helaas is er ook in de buurt van het ziekenhuis niet veel plek om uw auto kwijt te kunnen. Komt u bij het ziekenhuis aan en is de parkeerplaats vol? Dan kunt u uw auto ook kwijt...

Lees meer

Nachtwacht on tour

Het Rijksmuseum brengt in deze coronatijd een replica van de Nachtwacht op ware grootte naar ziekenhuizen, verpleeg- en verzorgingshuizen en seniorencomplexen door heel Nederland. Het kunstwerk is maar liefst 4 meter hoog en 5 meter breed. De levensgrote Nachtwacht is...

Lees meer

Online conferentie oorsuizen

Patiëntenorganisatie Hoormij∙NVVS organiseert op zaterdag 27 maart 2021 van 10.30 – 16.00 uur een Online Conferentie Oorsuizen. De centrale thema’s? Onderzoek, behandeling en perspectief voor mensen met oorsuizen. Je krijgt antwoord op vragen als: Wat is tinnitus? Wat...

Lees meer