In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

‘Goede Vrijdag’

Goede Vrijdag roept bij mij altijd gemengde gevoelens op. Het is geen nationale feestdag, er valt overigens ook niet zoveel te vieren. Immers christenen herdenken op deze dag de kruisiging van Jezus Christus. Deze dag heeft dus vooral te maken met stilte, inkeer en...

Lees meer

Leestip: Voor U editie maart 2021

De nieuwste editie van de Voor U, de huis-aan-huis krant van het RKZ, is verspreid. Deze keer staan onder andere de volgende onderwerpen in de Voor U: VR tegen angst voor operaties Chef-kok Marcel Schumacher draagt stokje over aan Werner Drent Collega's over Corona...

Lees meer