In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Longartsen benoemd tot Officier in de orde van Oranje-Nassau
RKZ longarts Pauline Dekker en voormalig RKZ longarts Wanda de Kanter zijn benoemd tot Officier in de orde van Oranje-Nassau. Een prachtige erkenning voor hun strijd tegen tabak. Dekker en De Kanter zijn de oprichters van Rookpreventie Jeugd. Staatssecretaris Paul...
Zorgketen doet oproep aan de regio: ‘Wij strijden nog steeds’
De zorgketen in de regio Kennemerland komt vandaag met een gezamenlijke oproep richting de regio. Zij maken zich zorgen over het publieke debat inzake de maatregelen terwijl de zorg nog steeds overbelast is. ‘Wij strijden nog steeds’, zeggen de verschillende...
Duizendmaal dank voor het RKZ
Het zijn heftige tijden in de zorg en gelukkig zijn er veel mensen die dit zien en waarderen. Zo ook Henk Tijbosch, Kees Heesterbeek en Kees Engel. Zij namen het initiatief voor een mooi gebaar naar verpleeghuizen, verzorgingshuizen in Heemskerk en aan onze collega’s:...




