In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Blog geestelijke verzorging: Contrast
'Alhoewel de mussen bij het schrijven van deze blog dood van het dak vallen, doet de herfst zijn intrede. Heerlijk vind ik dat. Koele avonden, weer vroeg donker, lichtje aan. Vooral dat laatste, dat licht. De manier waarop het licht schijnt in de herfst vind ik...
Minder pijn en littekens met revolutionaire huidtransplantatie
‘’Het is een droom om bij brandwondenpatiënten de eigen huid weer terug te brengen. Hierdoor herstelt de huid en laat het minder littekens achter na een ernstig brandwondenongeval’’, aldus Kees van der Vlies, traumachirurg in het Brandwondencentrum van het Maasstad...
Welkom op onze nieuwe website!
In de afgelopen maanden is, naast alle aandacht voor het coronavirus en de gevolgen daarvan voor ons ziekenhuis, hard gewerkt aan onze nieuwe website. We hebben goed gekeken naar de meest bezochte pagina’s, de voor u belangrijke informatie, de leesbaarheid van de...




