Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

Een kaartje voor de zorg!

ZorgkaartNederland en Omapost slaan de handen ineen voor een positief gebaar naar de zorg. Vanaf vandaag, Nationale Complimentendag, kan iedereen gratis een kaartje sturen naar zijn arts,...

Lees meer