Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

Duizendmaal dank voor het RKZ

Het zijn heftige tijden in de zorg en gelukkig zijn er veel mensen die dit zien en waarderen. Zo ook Henk Tijbosch, Kees Heesterbeek en Kees Engel. Zij namen het initiatief voor een mooi gebaar naar...

Lees meer