Donderdag 3 maart was er taart op de Kinderafdeling van het Rode Kruis Ziekenhuis. Reden was dat de samenwerking tussen de kinderthuiszorg en het kinderbrandwondencentrum het afgelopen jaar is verbeterd.

De thuiszorg voor onze brandwondenpatiëntjes is nu sneller en vooral beter geregeld. Er vindt veel overleg plaats over de juiste behandeling en de verzorging van brandwonden in de thuissituatie. Door de korte lijnen die zijn ontstaan is de brandwondenzorg voor het kind (en hun gezin) verbeterd.

De taart wordt aangesneden door Bo de Bever (mascotte van het kinderbrandwondencentrum) en Bibi (mascotte van de kinderthuiszorg).

Meer nieuws

Verbouwing tijdelijke hoofdingang

Vanaf dinsdag 22 november tot en met woensdag 30 november wordt er gewerkt aan het ombouwen van de (huidige) nooduitgang aan de Vondellaan tot (tijdelijke) hoofd in- en uitgang van het RKZ. Vanaf 5...

Lees meer

Week tegen Ondervoeding ’22

Deze week (7 t/m 11 november) is het de Week tegen Ondervoeding. Hierin vragen we aandacht voor ondervoeding tijdens ziek zijn. Door ziekte heb je vaak minder trek in eten, terwijl je lichaam juist...

Lees meer