Donderdag 3 maart was er taart op de Kinderafdeling van het Rode Kruis Ziekenhuis. Reden was dat de samenwerking tussen de kinderthuiszorg en het kinderbrandwondencentrum het afgelopen jaar is verbeterd.

De thuiszorg voor onze brandwondenpatiëntjes is nu sneller en vooral beter geregeld. Er vindt veel overleg plaats over de juiste behandeling en de verzorging van brandwonden in de thuissituatie. Door de korte lijnen die zijn ontstaan is de brandwondenzorg voor het kind (en hun gezin) verbeterd.

De taart wordt aangesneden door Bo de Bever (mascotte van het kinderbrandwondencentrum) en Bibi (mascotte van de kinderthuiszorg).

Meer nieuws

Online conferentie oorsuizen

Patiëntenorganisatie Hoormij∙NVVS organiseert op zaterdag 27 maart 2021 van 10.30 – 16.00 uur een Online Conferentie Oorsuizen. De centrale thema’s? Onderzoek, behandeling en perspectief voor mensen...

Lees meer

Duizend gebakjes en een grote pan snert

Na 48 jaar heeft chef-kok Marcel Schumacher afscheid genomen van het RKZ. Het Noordhollands Dagblad en op NH Nieuws besteedden aandacht aan het vertrek van de Heemskerker. U kunt het artikel van het...

Lees meer