Door de zorgelijke stijging van het aantal coronapatiënten zal onze zorg voor met corona besmette mensen weer uitgebreid worden. Om die zorg met voldoende collega’s te kunnen geven, worden andere behandelingen weer verplaatst. Een beslissing die wij niet van harte nemen, maar die echt noodzakelijk is om goed te kunnen blijven zorgen voor patiënten én collega’s.

Vanaf maandag 29 november a.s. worden twee operatiekamers minder gebruikt. Patiënten die het betreft worden door ons persoonlijk geïnformeerd.

Er verschijnen nieuwsberichten in de media dat ook chemotherapie uitgesteld wordt i.v.m. Covid. Dit is in ons ziekenhuis vooralsnog niet vaan de orde. Behandelingen op de Dagbehandeling Oncologie gaan door.

We hopen op uw begrip.

Meer nieuws

Online conferentie oorsuizen

Patiëntenorganisatie Hoormij∙NVVS organiseert op zaterdag 27 maart 2021 van 10.30 – 16.00 uur een Online Conferentie Oorsuizen. De centrale thema’s? Onderzoek, behandeling en perspectief voor mensen...

Lees meer

Duizend gebakjes en een grote pan snert

Na 48 jaar heeft chef-kok Marcel Schumacher afscheid genomen van het RKZ. Het Noordhollands Dagblad en op NH Nieuws besteedden aandacht aan het vertrek van de Heemskerker. U kunt het artikel van het...

Lees meer