In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
RKZ en Noordwest bundelen kracht en kennis voor Defensie
Noordwest Ziekenhuisgroep en het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk bundelen hun kracht en kennis voor het ministerie van Defensie en het Instituut samenwerking Defensie en Relatieziekenhuizen (IDR). Met deze samenwerking bieden de ziekenhuizen gezamenlijk een breed...
Start slaapcentrum Heemskerk
Al jaren stijgt het aantal slaapregistraties in het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ). Deze registraties worden gedaan bij mensen die last hebben van bijvoorbeeld snurken of slaapapneu. In 2020 waren er meer dan tweeduizend patiënten waarbij door middel van slaaponderzoek...
Vuurwerkverbod leidt tot halvering opnames in brandwondencentra
Het aantal patiënten dat met ernstige brandwonden door vuurwerk is opgenomen in een van de drie brandwondencentra is afgelopen jaarwisseling bijna gehalveerd; van achttien (2019) naar tien (2020). Rob Baardse, directeur Nederlandse Brandwonden Stichting: “Wij pleiten...




