In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

RKZ krijgt hemelwiegjes gedoneerd

De afdeling Verloskunde van het RKZ ontving deze week een prachtige donatie van Nathalie Roelofsen, eigenaresse van ‘Hemelwieg’. Zij schonk drie wiegjes in verschillende maatjes voor kindjes die ‘stil’ geboren worden in het RKZ. De hemelwiegjes worden gebruikt om deze...

Lees meer

White Ribbon Tour bij het RKZ

Op 21 mei fietsen en wandelen tientallen deelnemers mee met de White Ribbon Tour. Een route die als een wit lint door heel Nederland loopt om aandacht te vragen en fondsen te werven voor de strijd tegen longkanker. Want 'iedereen met longen kan longkanker krijgen'. ...

Lees meer

Leestip: ‘Boom van de hoop’

Sinds vrijdag 30 april staat er de centrale hal een gedenkboom. Een boom die dienstdoet als plek om te gedenken. Een plek waar collega’s stil kunnen staan bij de gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Een jaar waarin alles anders was. Dit roept vervreemding, verdriet...

Lees meer