In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Verbouwde poli KNO geopend

Afgelopen januari ging de hamer in de poli KNO. In vijf maanden tijd is de poli volledig onder handen genomen. Met als prachtig resultaat een heel nieuwe indeling, lichte ruimtes en nieuwe apparatuur.  Op dinsdag 8 juni werd de poli officieel heropend. In een korte...

Lees meer

Leestip: Verpleegkundige Kitty Stoker krijgt Blikvanger Award

Voor haar inspanningen als (nazorg)verpleegkundige voor kinderen met brandwonden heeft Kitty Stoker donderdag de ’Brandwondenzorg Nederland Blikvanger Award’ gekregen. De prijs is bedoeld voor brandwondenprofessionals die opvallen door de kwaliteit die zij toevoegen...

Lees meer

Leestip: ‘Eindelijk zon, maar je verbrandt razendsnel’

Natuurlijk, voorkomen is beter dan genezen. Iedereen weet heus wel dat je je goed moet insmeren en dat je beter een schaduwplekje op het terras kunt zoeken. Toch hebben een hoop mensen afgelopen weekend hun huid verbrand. Wat moet je in zo'n geval doen? En wat vooral...

Lees meer