In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
‘Gefrituurde spruitjes’
Er zijn allerlei typische kenmerken die passen bij een beroep. Ook in communicatieve zin. Deze worden vaak, door anderen, uitvergroot. De dokter met een witte jas die voorovergebogen bij het bed van de patiënt zijn verhaal doet. De verpleegkundige duizendpoot die in...
RKZ-Rookstopcoach Pauline Haasbroek bij de ‘Stopcast’
RKZ-rookstopcoach Pauline Haasbroek is te horen in de nieuwste aflevering van de Stoptober podcast. Pauline Haasbroek werkt ruim 12 jaar als rook stopcoach op de long polikliniek in het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) in Beverwijk. Zij begeleidt mensen die blijvend willen...
Ferdinand Grapperhaus nieuwe voorzitter raad van commissarissen Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk
Per 31 augustus is Ferdinand Grapperhaus benoemd tot voorzitter van de raad van commissarissen van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) en Brandwondencentrum Beverwijk. Hij volgt daarmee Rob Becker op, die na acht jaar aan het einde van zijn tweede statutaire termijn is...




