In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
1 december: Gebruik mondkapjes landelijk verplicht
Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, is het dragen van een mondkapje vanaf dinsdag 1 december landelijk verplicht. Voor medewerkers van ziekenhuizen en zorginstellingen kunnen eigen regels gelden ten aanzien van mondkapjes of andere persoonlijke...
Leestip: ‘Ook ik ben emotioneel achter mijn mondkapje, terwijl de familie rouwt’
Er is weer iemand overleden aan Covid-19. Het is voor mij de eerste coronapatiënt tijdens deze tweede golf. Ik kende de patiënt goed, zorgde er al drie weken voor. Ik was erbij toen de patiënt stierf. Lisette Tänzler is verpleegkundige op de intensive care van het...
Ook in 2021 voor iedereen toegang tot goede ziekenhuiszorg
Patiënten moeten ook volgend jaar kunnen rekenen op toegang tot goede ziekenhuiszorg. Datis de inzet van zorgverzekeraars en ziekenhuizen. Zorgverzekeraars en ziekenhuizen willen allehuidige contractuele relaties volgend jaar voortzetten, zodat mensen ook in 2021...




