In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
RKZ fietst 2000 euro bij elkaar voor Stichting Interplast
Het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) heeft voor de 3e keer op rij de RKZ Fietschallenge gehaald! Meer dan 300 collega’s stapten in de maand oktober extra vaak op de fiets. En met resultaat: de kilometerchallenge van 18.000 woon/werkkilometers in 4 weken tijd werd gehaald...
Leestip: ‘Ik wilde heel graag in het RKZ blijven’
"Op een avond zat ik in de auto - ik was bijna thuis in Schalkwijk - en ik vroeg me opeens af hoe ik zo kalm en rustig kon zijn terwijl er zoveel aan de hand is in het ziekenhuis. En ik besefte dat dit komt doordat ik blind vertrouwen heb in alle mensen die in dat...
Leestip: In polonaise naar de eindstreep geboetseerd
Na 44 jaar komt er volgend jaar een eind aan de marsepeinen verrassing van chef-kok Marcel Schumacher voor de patienten op de kinderafdeling van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) in Beverwijk. Dan neemt hij afscheid. Lees hier het hele artikel in het Noordhollands...




