In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Leestip: ‘Mensen zoeken de grens van de bezoekregeling op’
De afgelopen week klonken in het nieuws en aan de talkshowtafels opnieuw verhalen over agressie en intimidatie in de zorg. Zulke verhalen hoor ik om me heen soms ook. Mensen zijn denk ik klaar met deze tijd. Bij ons op de ic-afdeling valt het nog mee. De waardering...
Magazine ‘RKZ in coronatijd: Collega’s blikken terug op 2020′
Eind 2019 horen we voor het eerst van COVID-19. Het is het begin van een wereldwijde pandemie die in 2020 een enorme impact heeft op ons ziekenhuis en onze collega's. Iedereen heeft over de afgelopen periode zijn of haar eigen verhaal. In het magazine 'RZK in...
Lees- en luistertip: Radio-dj’s breken bij emotioneel verhaal RKZ longarts
Een rothumeur had longarts Erik Kapteijns van het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk gisteren. Daarom vroeg hij bij radiozender Kink het nummer 'No one knows' van Queens of the Stoneage aan, niet wetende dat hij de radio-dj's met een brok in de keel achter zou laten....




