Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

Verbouwde poli KNO geopend

Afgelopen januari ging de hamer in de poli KNO. In vijf maanden tijd is de poli volledig onder handen genomen. Met als prachtig resultaat een heel nieuwe indeling, lichte ruimtes en nieuwe...

Lees meer