Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

Welkom op onze nieuwe website!

In de afgelopen maanden is, naast alle aandacht voor het coronavirus en de gevolgen daarvan voor ons ziekenhuis, hard gewerkt aan onze nieuwe website. We hebben goed gekeken naar de meest bezochte...

Lees meer