Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

Ziekenhuis in? Mondkapje op!

Vanaf vrijdag 2 oktober is het dragen van een mondkapje verplicht bij het bezoek aan ons ziekenhuis. Dit geldt voor alle patiënten en bezoekers vanaf 13 jaar.  U draagt, net als in het openbaar...

Lees meer