U kunt patiënten nog steeds via de gebruikelijke weg doorsturen via Zorgdomein. De patiënt krijgt daarop een uitnodiging voor een afspraak in Heemskerk.
Longarts Erik Kapteijns: ‘Door enkele processen te veranderen, hoeven patiënten slechts één keer langs te komen voor een intake, analyse en het starten van de behandeling. Voorheen kwamen patiënten gemiddeld tussen de drie en vijf keer langs op de polikliniek voor deze onderzoeken. Deze nieuwe manier van werken scheelt tijd voor zowel patiënt als voor ons als artsen en behandelaren.’ Doordat de patiënt in slechts één afspraak een behandelplan krijgt, kunnen we u als huisarts ook sneller een terugkoppeling geven.
Er is voor gekozen om de monitoring van de patiënt na de afspraak te laten verlopen via BeterDichtbij. Een app op smartphone of tablet waarin patiënten geregeld contact hebben met hun zorgverlener. In deze app krijgt de patiënt ook informatie, via onder andere video’s en folders.
U vindt het Slaapcentrum Heemskerk aan de Mozartlaan 201 in Heemskerk, de locatie van het oude Sint Jozef Ziekenhuis. Parkeren is op deze locatie gratis.
Meer nieuws
Mondkapjes en 1,5 meter afstand blijven gelden in RKZ
Ondanks de landelijke versoepelingen, vragen we u om in het RKZ een mondkapje te blijven dragen en 1,5 meter afstand te houden. Ook na 25 februari 2022. Daarnaast blijven andere coronamaatregelen gelden in ons ziekenhuis. Op die manier willen we onze (kwetsbare)...
Informatie over de afdeling Geriatrie
Beste patiënt van de afdeling Geriatrie , Door afwezigheid van een aantal van onze geriaters, zijn er momenteel problemen op onze afdeling Geriatrie ontstaan waar wij u graag over willen informeren. Een deel van de oplossingen kunnen wij ook in dit schrijven met u...
COVID-afdelingen ontvangen cadeaumand
Tussen kerst en oud & nieuw heeft radiostation KINK samen met de NVALT (Nederlandse Vereniging van Artsen voor Longziekten en Tuberculose) een actie gehouden om alle hardwerkende verpleegkundigen van de COVID-afdelingen een cadeaumand te kunnen aanbieden. De actie...



