Door de zorgelijke stijging van het aantal coronapatiënten zal onze zorg voor met corona besmette mensen weer uitgebreid worden. Om die zorg met voldoende collega’s te kunnen geven, worden andere behandelingen weer verplaatst. Een beslissing die wij niet van harte nemen, maar die echt noodzakelijk is om goed te kunnen blijven zorgen voor patiënten én collega’s.

Vanaf maandag 29 november a.s. worden twee operatiekamers minder gebruikt. Patiënten die het betreft worden door ons persoonlijk geïnformeerd.

Er verschijnen nieuwsberichten in de media dat ook chemotherapie uitgesteld wordt i.v.m. Covid. Dit is in ons ziekenhuis vooralsnog niet vaan de orde. Behandelingen op de Dagbehandeling Oncologie gaan door.

We hopen op uw begrip.

Meer nieuws

Coronatest vanaf 1 juni via GGD

De afgelopen maanden hebben we bij het RKZ tests afgenomen bij mensen met een verdenking op Covid-19. Vanaf 1 juni is deze taak overgenomen door de GGD. Dat betekent dat de mogelijkheid om u te...

Lees meer

Intensivist Evelien vlogt voor NH Nieuws

Zoals jullie zien, is die hele intensive care bijna leeg, dus dat is heel gunstig. Landelijk zien we dat natuurlijk ook, dat de COVID-patiënten per dag afnemen, en ook op de IC's zien we elke dag...

Lees meer