Door de zorgelijke stijging van het aantal coronapatiënten zal onze zorg voor met corona besmette mensen weer uitgebreid worden. Om die zorg met voldoende collega’s te kunnen geven, worden andere behandelingen weer verplaatst. Een beslissing die wij niet van harte nemen, maar die echt noodzakelijk is om goed te kunnen blijven zorgen voor patiënten én collega’s.

Vanaf maandag 29 november a.s. worden twee operatiekamers minder gebruikt. Patiënten die het betreft worden door ons persoonlijk geïnformeerd.

Er verschijnen nieuwsberichten in de media dat ook chemotherapie uitgesteld wordt i.v.m. Covid. Dit is in ons ziekenhuis vooralsnog niet vaan de orde. Behandelingen op de Dagbehandeling Oncologie gaan door.

We hopen op uw begrip.

Meer nieuws

Wereld Kanker Dag

Ieder jaar wordt op 4 februari wereldwijd stilgestaan bij de impact van kanker. Deze dag is officieel gemarkeerd om het bewustzijn rondom kanker te vergroten en om preventie, detectie en...

Lees meer

Let op: GGD vaccineert géén ouderen aan huis

De GGD ontvangt berichten dat ouderen buiten onze regio worden gebeld door oplichters die zich voordoen als werknemers van de GGD. Deze mensen willen een afspraak maken voor een coronavaccinatie bij...

Lees meer