Vanaf maandag 13 april 2026 nemen wij ons nieuwe laboratorium-informatiesysteem in gebruik. Dit systeem vormt het hart van ons laboratorium en helpt ons om onze dienstverlening in de toekomst verder te verbeteren.

Onze medewerkers zijn hiervoor uitgebreid getraind. Toch kan het werken met een nieuw systeem in de eerste periode wat extra tijd vragen.

Hierdoor kan:

  • Het aantal beschikbare afspraken in de eerste weken beperkter zijn.
  • Uw afspraak iets langer duren dan u gewend bent.

Wij vragen uw begrip en geduld in deze opstartfase.

Hartelijk dank voor uw medewerking!

Meer nieuws

Informatie over de afdeling Geriatrie

Beste patiƫnt van de afdeling Geriatrie , Door afwezigheid van een aantal van onze geriaters, zijn er momenteel problemen op onze afdeling Geriatrie ontstaan waar wij u graag over willen informeren....

Lees meer

COVID-afdelingen ontvangen cadeaumand

Tussen kerst en oud & nieuw heeft radiostation KINK samen met de NVALT (Nederlandse Vereniging van Artsen voor Longziekten en Tuberculose) een actie gehouden om alle hardwerkende...

Lees meer