In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
’De regels zijn nodig om de virusverspreiding tegen te gaan. Er gaan patiënten aan dood’
Na zeven slopende dagen op de corona-afdeling van het Rode Kruis Ziekenhuis verheugde ik me erop om de middag met mijn kinderen door te brengen. Het gaf me een rotgevoel toen ze beiden niet thuis bleken te zijn. Een oproep op de radio om een liedje aan te vragen leek...
Nieuwe patiëntvriendelijke manier om tumor borstkanker op te sporen
Sirius Medical ontwikkelde een nieuwe methode om bij borstkankerpatiënten een tumor te lokaliseren. Een veel patiëntvriendelijkere manier dan de veel gebruikte lokalisatiedraad. Een revolutionaire ontwikkeling waarvan zowel borstkankerpatiënten als specialisten blij...
Leestip: ‘We moeten er nu even met z’n allen doorheen’
Ik sta achter de lockdown. Ik heb meer vertrouwen in deze harde maatregelen dan in de halve aanpak van de afgelopen maanden. Door die aanpak stijgt het aantal Covid-19-opnames in het ziekenhuis alweer. Door die aanpak zullen collega’s met Kerst extra diensten moeten...




