In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Leestip: ‘We moeten er nu even met z’n allen doorheen’

Ik sta achter de lockdown. Ik heb meer vertrouwen in deze harde maatregelen dan in de halve aanpak van de afgelopen maanden. Door die aanpak stijgt het aantal Covid-19-opnames in het ziekenhuis alweer. Door die aanpak zullen collega’s met Kerst extra diensten moeten...

Lees meer