In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Eerste medewerkers RKZ gevaccineerd tegen COVID-19
Op donderdag 7 januari 2021 zijn de eerste medewerkers van het RKZ gevaccineerd tegen COVID-19. We zijn erg blij en opgelucht dat we gestart zijn met vaccineren. Rond acht uur 's ochtends was intensivist Evelien de Jong als eerst aan de beurt. Ze is daar blij mee....
Columnist kijkt mee achter de schermen op de corona-afdeling van het RKZ
Onlangs daagde columnist Joris Brussel longarts Erik Kapteijns van het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk uit om een dag van werk te wisselen. Nadat Kapteijns de wekelijkse column Brussels Blik overnam, is nu Joris aan de beurt om mee te kijken in het ziekenhuis. Na...
Baby Felix is de eerste van 2021
Felix, zo heet het eerste kindje dat in 2021 is geboren in het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) in Beverwijk. Felix is de zoon van Anna en Adrian Makowski uit Beverwijk. Oorspronkelijk komen ze uit Polen. Het is hun eerste kind. Felix woog bij de bevalling 3650 gram. Om...




