In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Verhuisbericht van de Trombosedienst
In verband met de aankomende verbouwing van het Laboratorium heeft de Trombosedienst een nieuwe plek. U kunt de Trombosedienst voortaan vinden op de begane grond, in het hoekje, rechtsachter in het atrium tussen MKA en de Klachtenfunctionaris. Meer nieuws
Werkzaamheden poli KNO van start
De poli KNO op de begane grond gaat de komende tijd helemaal op de schop. Op dinsdag 19 januari 2021 werd het startschot gegeven. De poli poli verhuist tijdelijk naar de poli Kindergeneeskunde. Bij terugkeer wacht een gloednieuwe werkplek met een volledig andere...
Werkzaamheden parkeerplaats RKZ
Vanaf dinsdag 19 januari zijn er op de parkeerplaats P2 (tegenover het RKZ) werkzaamheden. We gaan nieuwe units ten behoeve van het priklab plaatsen. De werkzaamheden duren ongeveer 1 dag. Tijdens de werkzaamheden is een deel van P2 afgesloten. We verwachten niet dat...




