In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
IJspret zorgt voor drukte in RKZ
Het was een weekend met voor veel mensen ijspret. Dat zorgde voor grote toeloop bij de Huisartsenpost (HAP) en SEH in ons ziekenhuis. Er werden twee extra gipsmeesters ingezet om de drukte op te kunnen vangen. Het weekend verliep volgens de HAP en de SEH in goede...
Priklab RKZ op nieuwe locatie
Vanaf vrijdag 5 februari is ons priklab verhuisd. U vindt het priklab vanaf deze datum op het parkeerterrein recht tegenover het RKZ, ter hoogte van het zebrapad. Het priklab is opgebouwd uit Coronaproof prefab modules. Het is geen permanente verbouwing, maar op het...
Leestip: ‘RKZ opent Oncologiecentrum in april’
,,Eén plek met één team dat daar werkt; voor de patiënten is dat prettig, vertrouwd en overzichtelijk. En voor de collega’s is het een mooie uitdagende werkplek’’, zegt afdelingsleider Geert de Bruin van het oncologiecentrum in oprichting. Lees het artikel verder op...




