In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Gedenkboom
Vanaf vrijdag 30 april staat er in het atrium een gedenkboom. Collega's zijn van harte welkom om hun gedachten aan het afgelopen jaar in één van deze kaartjes, in de vorm van een vlinder, op te schrijven en de vlinder een plaats te geven in de boom. DraagkrachtDe boom...
Innovatief portaal voor doorverwijzen ouderen naar herstelzorg
Ouderen uit Midden Kennemerland die tijdelijk niet thuis kunnen verblijven, bijvoorbeeld na een operatie, kunnen vanaf juni 2021 nog sneller terecht voor herstelzorg dankzij een innovatief portaal. Speciaal voor deze regio hebben het Rode Kruis Ziekenhuis,...
RKZ-collega Rina Koopman-Kuijl benoemd tot Lid orde van Oranje-Nassau met de zwaarden
Vanmorgen kregen we een ontzettend leuk bericht: Onze operatie assistent en wondconsulent Rina Koopman-Kuijl, is benoemd tot Lid orde van Oranje-Nassau met de zwaarden. Op missieRina is maar liefst 11 keer uitgezonden op militair-medische missie naar het buitenland en...




