In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
‘Dansen?!’
Het ziekenhuis is zeker niet alleen maar kommer en kwel. Sterker nog, de meeste patiënten verlaten het ziekenhuis op een betere manier dan ze er binnenkwamen. Eén van de dingen waaraan ‘we’ dat merken is de manier waarop de patiënten zich gedragen. Ze worden als het...
Taart voor vaccinatieteam
Donderdagmiddag 10 juni werden bijna 200 collega's voor de tweede keer gevaccineerd. Het was één van de laatste vaccinatiemomenten voor personeel van het RKZ. Op deze middag kreeg het vaccinatieteam bezoek van Sien van Zuidam. Zij kwam langs met een zelfgemaakte taart...
Leestip: Voor U editie juni 2021
De nieuwste editie van de Voor U, de huis-aan-huis krant van het RKZ, is verspreid. Deze keer staan onder andere de volgende onderwerpen in de Voor U: RKZ COVID afdeling: de verhalen achter de cijfers Parkinson coaching via de app Oncologie in het RKZ RKZ in de media...




