In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
RKZ eerste in Noord-Holland met robot assistent bij knieprothese
Als eerste ziekenhuis in Noord-Holland en tweede locatie in Nederland start het RKZ met robot geassisteerde operaties voor knieprotheses. Het voordeel hiervan voor patiënten is een nauwkeuriger geplaatste prothese. Hierdoor krijgt de patiënt een beter gevoel met de...
Luistertip: Volgspot, concert voor de zorg
Op maandagavond 21 juni was het Concert voor de Zorg. Een initiatief van het radioprogramma Volgspot (KRO-NCRV) waarin diverse artiesten een aantal zorghelden uit het hele land op speciale wijze bedanken voor al het harde werk en goede zorg. Eén van deze zorghelden is...
Leestip: ‘Kitty Stoker, bevlogen helper bij brandwondenleed’
Een gezellige barbecueavond die plotseling is veranderd in een nachtmerrie. Maar ook: de doodgewone lunch, abrupt geëindigd na het omvallen van die ene kop thee. Als verpleegkundige van het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk ontfermt Kitty Stoker zich al bijna veertig...




