In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Badbevalling mogelijk in Rode Kruis Ziekenhuis
Warm water werkt ontspannend en stimuleert de aanmaak van de belangrijke bevallingshormonen. Vrouwen die tijdens hun bevalling in bad zitten hebben minder vaak pijnstilling nodig en kijken ook beter terug op hun bevalling. Door de goede samenwerking binnen IJmond...
‘Het zit in de familie’
‘Ik ben zo blij met mijn kinderen, maar helaas heb ik met één kind geen contact meer’. Deze week had ik een gesprek met twee verschillende patiënten die het einde van hun leven voelden naderen. Ik vroeg hen waar hun gedachten naar toe gingen. Beiden gaven aan dat ze...
Zilver voor RKZ milieubeleid
Het RKZ heeft voor alle inspanningen voor een goed milieubeleid de milieuthermometer Zilver ontvangen van het Milieuplatform Zorg. Het Zilveren niveau gaat een stap verder dan Brons en neemt het thema duurzaam inkopen mee. Ook duurzaam bouwen doet zijn intrede....




