In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
RKZ weer bereikbaar na ICT-storing
Het RKZ was zondagavond 10 oktober getroffen door een ICT-storing. Hierdoor was het ziekenhuis telefonisch niet bereikbaar. Inmiddels zijn we weer bereikbaar! Meer nieuws
Kijktip: geriater Simone Moeskops over toenemende problemen ouderen
RKZ geriater Simone Moeskops vertelt in een item van IJmond Nieuws over toenemende problemen bij ouderen in de IJmond. Ook gaat zij in op de extra problemen die onstaan door Corona, zoals eenzaamheid en minder bewegen. https://www.youtube.com/watch?v=gUEDBDB_fL4...
Nieuw gebouw voor een gezonde toekomst
Het Rode Kruis Ziekenhuis heeft uitdagende toekomstplannen. De zorg verandert. Een deel van de behandelingen verschuift naar huis – veel mensen vinden dat het fijnst. Maar het ziekenhuis blijft ook nodig. Het heeft wel een grote beurt nodig. Daarom werken we aan een...




