In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

RKZ weer bereikbaar na ICT-storing

Het RKZ was zondagavond 10 oktober getroffen door een ICT-storing. Hierdoor was het ziekenhuis telefonisch niet bereikbaar. Inmiddels zijn we weer bereikbaar!   Meer nieuws

Lees meer

Nieuw gebouw voor een gezonde toekomst

Het Rode Kruis Ziekenhuis heeft uitdagende toekomstplannen. De zorg verandert. Een deel van de behandelingen verschuift naar huis – veel mensen vinden dat het fijnst. Maar het ziekenhuis blijft ook nodig. Het heeft wel een grote beurt nodig. Daarom werken we aan een...

Lees meer