In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
IC-patiënten in het RKZ in Beverwijk werden bezocht door muzikanten van de stichting MuzIC.
Wij spelen muziek en maken contact met patiënten en hun familie op de intensive care”, zegt muzikant en mede-oprichter Sytse Bakker. ,,Muziek creëert net even een ander moment, dat de patiënt kan helpen in het verwerken van de opname.” Artikel in het Noordhollands...
‘Haast!’
De natuur heeft haast, de wind blaast ons vooruit. Bladeren reiken naar de laatste zonnestralen voordat ze naar beneden dwarrelen. Appelen en peren vallen met een doffe klap uit de bomen. Wat is het bos prachtig! De schoonheid van de natuur lijkt wel mooier nu het...
50 jaar Brandwondencentrum Beverwijk vieren
Het is een bijzonder jaar voor het Brandwondencentrum Beverwijk; 50 jaar geleden werd dit expertisecentrum opgericht! Dit wordt op 10 oktober gevierd in het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk. Daarom is er een interactieve tentoonstelling: binnen én buiten. Knipsels van...