In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Werkzaamheden vervangen kozijnen atrium

Vanaf maandag 25 oktober zijn er werkzaamheden in het atrium in verband met het vervangen van gevelkozijnen op de 1e verdieping. Om deze werkzaamheden uit te voeren zal vanaf maandag 25 oktober een steiger in het atrium geplaatst worden.  De steiger staat vanaf die...

Lees meer

Bouwwerkzaamheden voor plaatsing nieuwe MRI

Op de afdeling Radiologie worden er voorbereidingen getroffen voor het plaatsen van een nieuwe MRI. De huidige MRI is aan vervanging toe en de nieuwe MRI komt in een andere ruimte dan waar de huidige MRI staat. Daardoor verplaatst ook de Doorlichtkamer en de Dexa....

Lees meer

RKZ telefonisch weer bereikbaar

De landelijke telefoonstoring is verholpen. Het RKZ is telefonisch weer bereikbaar! Kijk voor meer informatie op de webiste van Vodafone of AlleStoringen.   Meer nieuws

Lees meer