In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Werkzaamheden parkeerplaats RKZ

Vanaf maandag 8 november zijn er op de parkeerplaats P2 (tegenover het RKZ) werkzaamheden. We krijgen een nieuw parkeersysteem. Dit houdt in dat de slagbomen en betaalautomaten worden vervangen. Ondanks de werkzaamheden blijft het parkeerterrein beschikbaar voor...

Lees meer

Tijdelijke zorg voor ouderen sneller geregeld

Zorg voor ouderen die, bijvoorbeeld na een operatie, tijdelijk niet thuis kunnen wonen, is vanaf nu in de regio Midden-Kennemerland nog beter geregeld. Op 1 november is het digitale portaal live gegaan waarmee verwijzers (zoals huisartsen en verpleegkundigen in het...

Lees meer

‘Je werd gezien’

Ze heeft niemand. Geen familie, geen vrienden. Niemand. We zijn er als palliatief team bij gevraagd om advies te geven over hoe we haar zo comfortabel mogelijk kunnen krijgen, zodat ze zonder pijn en angst zal kunnen overlijden. Dat dit zal gebeuren is alleen een...

Lees meer