In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Mooi resultaat RKZ in ziekenhuisonderzoek Elsevier

In de meeste recente Elsevier (november 2021) stond hun jaarlijkse ziekenhuisonderzoek. Met daarin een prachtig resultaat voor het RKZ! Van de 73 ziekenhuizen die zijn vergeleken scoort het RKZ, samen met zeven andere ziekenhuizen, ver bovengemiddeld op de eindscore...

Lees meer

‘Sinterklaas in huis’

'Nu wil het geval dat veel van onze patiënten ons tussen neus en lippen door vertellen over bepaalde hobby’s en interesses. Soms heel herkenbare dingen zoals vissen, tuinieren of motorrijden. Maar soms ook bijzondere activiteiten. Overigens vertellen patiënten dit...

Lees meer

Opschalen coronazorg en uitstellen operaties

Door de zorgelijke stijging van het aantal coronapatiënten zal onze zorg voor met corona besmette mensen weer uitgebreid worden. Om die zorg met voldoende collega’s te kunnen geven, worden andere behandelingen weer verplaatst. Een beslissing die wij niet van harte...

Lees meer