In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Leestip: Carlos (29) werd als kind zwaar mishandeld en verminkt, nu krijgt hij een kunsthuid
'De 29-jarige Carlos Wiltink uit Arnhem werd in zijn eerste levensjaren, in zijn geboorteland Brazilië, ernstig mishandeld en raakte zwaar verbrand. Na zijn adoptie moest hij vanwege zijn verminkingen al zo'n veertig operaties ondergaan. Nu doet hij mee aan een...
Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk in Top 10 ZorgkaartNederland
RKZ geeft best gewaardeerde ziekenhuiszorg in Noord-Holland Het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk (RKZ) is dankzij de waardering van haar patiënten op ZorgkaartNederland één van de Best gewaardeerde ziekenhuizen van 2021. Als enige ziekenhuis in Noord-Holland staat het...
Indrukwekkende herdenkingsdienst RKZ voor overleden kinderen (video)
Elk jaar houdt het RKZ een dienst waarin overleden kinderen worden herdacht. Omdat de dienst ook dit jaar wegens corona niet kon doorgaan, bedachten verpleegkundigen verloskunde Mariëlle Bruntink en Karine Bleeker een indrukwekkend alternatief. Samen met een groep...




