In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Volgende stap nieuw RKZ met intentieverklaring gezet

Woensdag 22 december is de intentieovereenkomst getekend voor het realiseren van de nieuwbouw van het Rode Kruis Ziekenhuis. Met een digitale verbinding ondertekenden Hugo Keuzenkamp, bestuurder RKZ, en Jos Lans, directeur Medexs, mede namens bouwer Jan Snel, de...

Lees meer

‘Innerlijkheid’

'Een ziekenhuisopname kan ook betekenen, teruggeworpen worden op jezelf. De meeste opnames zijn immers plotseling en ongewenst. Het confronteert de persoon met de eigen kwetsbaarheid van het bestaan. Dit wordt nog meer gevoeld wanneer mensen deze opname in isolatie...

Lees meer