In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Redelijk drukke jaarwisseling op spoedeisende hulp RKZ
Tijdens de jaarwisseling zijn elf patiënten behandeld op de spoedeisende hulp van het Rode Kruis Ziekenhuis. Dat zijn er veel meer dan vorig jaar, toen zes patiënten op de SEH terecht kwamen. Drie patiënten zijn in de nieuwjaarsnacht behandeld aan brandwonden...
Werken aan een toekomstbestendig RKZ
Het Rode Kruis Ziekenhuis heeft uitdagende toekomstplannen. De zorg verandert. Een deel van de behandelingen verschuift naar huis – veel mensen vinden dat het fijnst. Maar het ziekenhuis blijft ook nodig. Het heeft echter een grote opknapbeurt nodig. Eén van de eerste...
Kerstblog geestelijke verzorging
'Kerst gaat in de kern over verwachtingen. We leven er naartoe gedurende de adventstijd, wat afgeleid is van het woord adventus, komst of nadering. Een vooraf bestemde periode waarin we uitkijken naar de komst van de zoon van God die alles beter zal maken. Die onze...




