In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Hijswerkzaamheden nieuwe MRI
Dinsdagochtend 8 februari is in alle vroegte een nieuwe MRI het Rode Kruis Ziekenhuis in gehesen. De wind werkte dit keer wel mee, nadat de werkzaamheden vorige week werden uitgesteld wegens een storm. Alles is veilig en voorspoedig verlopen. Met een MRI kunnen we...
Verandering van prikpost RKZ
Het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) heeft een tijdelijke prikpost gehad in het gemeentehuis van Castricum. Per donderdag 24 februari 2022 wordt deze locatie opgeheven. Het Rode Kruis Ziekenhuis wil de gemeente Castricum heel hartelijk bedanken voor het gebruik maken van...
Opening Lekkers & Leuks in het Atrium
Maandagochtend 31 januari is onze nieuwe winkel onder de trap in het Atrium geopend: Lekkers en Leuks. Deze winkel vervangt het winkeltje tegenover de liften, dat al een paar weken gesloten was. Om de opening te vieren, werden hapjes uit het assortiment uitgedeeld aan...




