In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
De 1000e RKZ baby van 2024 heet Quinn!
Hartstikke trots zijn deze kersverse ouders op hun eerste kindje: Quinn! Lara en Kai Swier mochten woensdagnacht hun zoontje voor het eerst in de armen houden. Nog onwetend dat hun eerste voor de collega's op de derde een mooie mijlpaal betekent: de 1000e RKZ baby van...
Nieuwe plek voor radiologie
Op maandag 4 november is de nieuwe afdeling radiologie in gebruik genomen! Selma, de eerste patiënte van de dag, knipte samen met afdelingsleider Robert Nanne het lint naar de nieuwe behandelkamers door. Het is de eerste verdieping van de nieuwbouw die officieel in de...
Transformatiegelden toegekend aan het Digitaal Gezondheidscentrum
Zorgverzekeraars Zilveren Kruis en VGZ hebben het transformatieplan van het Digitaal Gezondheidscentrum (DGC) goedgekeurd. Daarmee financieren ze met 16,9 miljoen euro de transformatie van de chronische zorg in de regio Kennemerland. Wat doet het Digitaal...