In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Eerste SEMD van Nederland is officieel gestart

Eerste Spoedeisende Medische Dienst (SEMD) van Nederland in Midden-Kennemerland. In Midden-Kennemerland slaan zes organisaties de handen ineen om de acute zorg toekomstbestendig te maken. Zij werken voortaan vanuit één organisatie samen op het nieuwe spoedplein in het...

Lees meer

‘Schroom’

Wat heb je aan een geestelijk verzorger aan je bed? Laatst hoorde ik onbedoeld een paar patiënten op zaal hierover met elkaar in gesprek. De teneur van hun gesprek was dat je het uiteindelijk toch zelf moet doen. Mijnheer en mevrouw zaten samen aan het tafeltje bij...

Lees meer