In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Oproep stoppen verkoop tabaksproducten

KWF roept samen met tientallen belanghebbenden (waaronder het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk) op om de verkoop van tabaksproducten in supermarkten, gemakszaken en tankstations per direct te stoppen. Zij vragen deze sectoren om hun verantwoordelijkheid te nemen en...

Lees meer

Het zit in de familie

In sommige families komen borst-, eierstok- en prostaatkanker vaker voor dan gemiddeld. Borstkankervereniging Nederland start op 21 maart de influencerscampagne ‘Het zit in de familie’. Vijf bekende vrouwen, met persoonlijke ervaring op dit vlak, werken mee aan de...

Lees meer

Voor U maart 2022 verschenen

De VoorU editie maart 2022 is verschenen. De VoorU is een huis-aan-huis krant die in beheer van het RKZ wordt gemaakt.  In deze VoorU onder andere aandacht voor: onze nieuwe MRI een nieuwe visie op voeding de poliklinische operatiekamer van Gynaecologie het...

Lees meer