In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Eerste RKZ baby van 2022 geboren!

Op 2 januari, even na 12 uur 's nachts, is de eerste RKZ baby van 2022 geboren. Trotse ouders van baby Nora Mae zijn Kim en Ajey uit Beverwijk. Nora woog bij haar geboorte 3495 gram. Zowel ouders als Nora maken het goed. Laatste baby van 2021De laatste baby van 2021...

Lees meer

Redelijk drukke jaarwisseling op spoedeisende hulp RKZ

Tijdens de jaarwisseling zijn elf patiënten behandeld op de spoedeisende hulp van het Rode Kruis Ziekenhuis. Dat zijn er veel meer dan vorig jaar, toen zes patiënten op de SEH terecht kwamen. Drie patiënten zijn in de nieuwjaarsnacht behandeld aan brandwonden...

Lees meer

Werken aan een toekomstbestendig RKZ

Het Rode Kruis Ziekenhuis heeft uitdagende toekomstplannen. De zorg verandert. Een deel van de behandelingen verschuift naar huis – veel mensen vinden dat het fijnst. Maar het ziekenhuis blijft ook nodig. Het heeft echter een grote opknapbeurt nodig. Eén van de eerste...

Lees meer