In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Opening Lekkers & Leuks in het Atrium

Maandagochtend 31 januari is onze nieuwe winkel onder de trap in het Atrium geopend: Lekkers en Leuks. Deze winkel vervangt het winkeltje tegenover de liften, dat al een paar weken gesloten was. Om de opening te vieren, werden hapjes uit het assortiment uitgedeeld aan...

Lees meer

Zilveren legpenning voor RKZ-chirurg Huib Cense

Maandag 24 januari heeft chirurg Huib Cense van de Nederlandse Vereniging voor Heelkunde de Zilveren Legpenning ontvangen. In de toespraak werd hij een rolmodel voor alle chirurgen genoemd. Patiënttevredenheid, plezier in het vak en een goede sfeer zijn kenmerkend...

Lees meer

Leestip: ‘Samen Nepal aan een gezondheidspost helpen’

'Iris Stroetenga en Myrthe Klapper, twee verpleegkundigen van het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk, hebben een actie opgezet om een gezondheidspost in Nepal te steunen.' Lees het artikel over dit goede doel verder in de IJmuider Courant. Meer nieuws

Lees meer