In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Nieuwe bezoekregeling

Vanaf vandaag, maandag 16 mei 2022, hanteert het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) de bezoekregels (tijden, personen) van voor de coronamaatregelen. Voor meer informatie verwijzen we u naar: www.rkz.nl/bezoektijdenMeer ervaringsverhalen

Lees meer

Opening nieuwe prikpost in Uitgeest

Het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) opent per 1 juni 2022 een nieuwe prikpost in Uitgeest. We verwelkomen u graag op priklocatie Medisch Centrum Molenstraat 1 a. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 11.00 uur. Een overzicht van onze priklocaties...

Lees meer

Noordhollands Dagblad over brandveiligheid RKZ

Het Noordhollands Dagblad heeft een artikel gepubliceerd met de kop:‘Rode Kruis Ziekenhuis in verlegenheid gebracht’ en ’Brandveiligheid niet oké in Rode Kruis Ziekenhuis’ In het artikel wordt gesteld dat het RKZ ‘behoorlijk in verlegenheid is gebracht door een...

Lees meer