In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Borstcentrum Rode Kruis Ziekenhuis bestaat vijf jaar
Sinds 2017 werkt het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) met de Noordwest Ziekenhuisgroep samen in het Borstcentrum. Het Borstcentrum is een centrale plek voor diagnostiek, behandeling en begeleiding van patiënten met (een verdenking op) goed- of kwaadaardige afwijkingen van...
Mondkapjes en 1,5 meter afstand blijven gelden in RKZ
Ondanks de landelijke versoepelingen, vragen we u om in het RKZ een mondkapje te blijven dragen en 1,5 meter afstand te houden. Ook na 25 februari 2022. Daarnaast blijven andere coronamaatregelen gelden in ons ziekenhuis. Op die manier willen we onze (kwetsbare)...
Informatie over de afdeling Geriatrie
Beste patiënt van de afdeling Geriatrie , Door afwezigheid van een aantal van onze geriaters, zijn er momenteel problemen op onze afdeling Geriatrie ontstaan waar wij u graag over willen informeren. Een deel van de oplossingen kunnen wij ook in dit schrijven met u...