In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Verbeterde samenwerking Kinderbrandwondencentrum en Kinderthuiszorg
Donderdag 3 maart was er taart op de Kinderafdeling van het Rode Kruis Ziekenhuis. Reden was dat de samenwerking tussen de kinderthuiszorg en het kinderbrandwondencentrum het afgelopen jaar is verbeterd. De thuiszorg voor onze brandwondenpatiëntjes is nu sneller en...
RKZ chirurg Huib Cense benoemd tot bijzonder hoogleraar
Huib Cense is benoemd tot bijzonder hoogleraar Health System Innovation aan de Faculteit Economie en Bedrijfskunde (FEB) van de Rijksuniversiteit Groningen. Huib Cense is chirurg in het Rode Kruis Ziekenhuis en NoordWest Ziekenhuisgroep te Alkmaar en Den Helder, en...
Publicatie ‘Hoe borgen we duurzaam de topspecialistische functies in niet-academische centra?’
De zorg voor patiënten met brandwonden verbeteren, vanuit het perspectief van patiënten. Dat hopen de 3 Nederlandse brandwondencentra te bereiken dankzij het ZonMw programma Topspecialistische Zorg en Onderzoek (TZO). Daarbij is het ook de bedoeling dat deze...